سفارش تبلیغ
صبا ویژن
1 2 >

این خانه طوری طراحی شده است که در صورت احساس خطر یا فشار دادن یک دکمه به یک قلعه تبدیل می شود و همچنین دارای استخر و وسایل تفریحی نیز می باشد.

یک خانه با طراحی جالب و امنیت بالا! (عکس)

یک خانه با طراحی جالب و امنیت بالا! (عکس)


ادامه مطلب...

  

 

مناظر طبیعی دیدنی جهان کم نیستند، اما این برای جذب بازدیدکننده کافی نیست؛ چرا که آثار باستانی و تاریخی نیز برای مردم دنیا جذاب است و همواره در فهرست پربازدیدکننده‌ترین جاهای جهان قرار دارد. به گزارش فرارو، نشنال جئوگرافی در فهرستی تازه نقاط پربازدید جهان را معرفی کرده است.

این مکان‌ها از آثار باستانی، سواحل، دریاها، ده‌های قدیمی هستند تا شهرهای مدرن:

«اولورو» در استرالیا

 پر بازدید ترین مکان های جهان (گزارش تصویری) / www.irannaz.com

آبهای «کرالا» در جنوب هند

 پر بازدید ترین مکان های جهان (گزارش تصویری) / www.irannaz.com

کوه‌های «Sognefjord » در نروژ

  

لاهه (به هلندی: Den Haag دِن‌هاخ یا بطور رسمی ‘s-Gravenhage اِسخِرافِن‌هاخه) شهری در غرب کشور هلند و پایتخت اداری این کشور است. لاهه مرکز استان هلند جنوبی نیز هست.. نام این شهر در زبان فارسی از نام آن در زبان فرانسه (La Haye) گرفته شده است. لاهه یکی از پایتخت‌های سازمان ملل متحد است و ستاد چند موسسه این سازمان در این شهر قرار دارد. به این شهر لقب «پایتخت حقوقی جهان» نیز داده‌اند جمعیت این شهر بر اساس آمار سال ???? برابر با ??????? نفر بوده است. لاهه پس از آمستردام و روتردام، سومین شهر بزرگ هلند به شمار می‌رود.

 

  

چهره واقعی آب را ببینید

وی قطرات آب را با رنگهای خوراکی ترکیب کرده و با استفاده از نورپردازی از قطرات مرتعش آب با دوربینی پر سرعت عکاسی کرده است. راگوئل قطرات را درون سینی، ظرف مخصوص تخم مرغ، یا قاشق چایخوری می چکانید و بازتاب برخورد قطره ها را بر روی سطحی سخت به سمت بالا و خارج از سطح را به ثبت می رسانید.
وی برای خلق اثر درخشش در قطره ها از رنگ خوراکی و شدتهای مختلف نور فلش دوربین پر سرعت خود استفاده کرده است و این عوامل چنان تاثیری بر شکل چکیدن قطره ها داشته است که برخی از این تصاویر بیشتر به تصاویر فیلمهای علمی تخیلی شباهت پیدا کرده اند.
این اشکال که ابعاد آنها از 3 تا 15 سانتیمتر متغیر است به واسطه افزودن شکر و مواد شوینده در سطحی که قطره در آن می چکید تغییر حالت می دادند. راگوئل به دلیل بالا بودن سرعت چکیدن قطره ها، برای فعال کردن شاتر دوربین خود در وقت مناسب از حسگری ویژه استفاده می کرد و با استفاده از سرعت 16000/1 شاتر دوربین موفق به ثبت جزئی ترین بخشهای قطره آب در حال چکیدن می شد.
به گفته وی بدون وجود دوربین پرسرعت امکان مشاهده این وجه زیبا از چهره آب وجود نداشت: